Liebherr & MIRS
Наші сервіси
Гарантія
Центр підтримки
Сервісна підтримка
Сервісні центри

Сервісне обслуговування

Умови гарантії, підтримка клієнтів та сервісні центри
Liebherr logo
Liebherr робить ставку на надійність і довговічність. Ми використовуємо високоякісні матеріали та компоненти, завжди прагнемо до досконалості в процесі розроблення, тестування та виробництва. Кожен виріб проходить ретельну перевірку перед тим, як відправитися до замовника — це дає змогу гарантувати знамениту якість Liebherr і створювати прилади, що практично не потребують післяпродажного обслуговування.
service-img--1
MIRS logo
Корпорація MIRS є офіційним дистриб’ютором холодильно-морозильної техніки Liebherr в Україні вже понад 25 років. Ми дбаємо про те, щоб усі користувачі Liebherr отримували якісний продукт і оперативну сервісну підтримку. Сервісне обслуговування приладів Liebherr здійснюється нашим Центром підтримки клієнтів із залученням авторизованих партнерських сервісних центрів.
service-img--2
Наші сервіси
Консультація
Наші експерти готові допомогти та відповісти на будь-які питання, пов’язані з вибором, використанням та обслуговуванням професійної техніки Liebherr. Якщо у вас виникли питання або складнощі з використанням вашого приладу, зверніться до нашого Центру підтримки клієнтів.
Гарантійне обслуговування
Ми надаємо офіційну гарантію від виробника. Термін дії гарантії на ваш прилад вказаний на оригінальному гарантійному талоні. Гарантійний талон додається до всіх приладів Liebherr.
Гарантія не поширюється:
На несправності, що виникли через перевантаження, транспортування, неправильну установку або порушення правил експлуатації;
На зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм’ятини, потертості та інші механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
На технічне обслуговування (чистка, регулювання тощо);
На несправності, що виникли внаслідок перепадів напруги в мережі електропостачання; внаслідок впливу природних явищ та стихійних лих; внаслідок пожежі; внаслідок збитку, заподіяного тваринами або комахами; внаслідок попадання всередину сторонніх предметів або рідини;
На долю приладів, які легко пошкоджуються (зі скла та пластмаси), на лампи, вугільні фільтри тощо.
Зверніть увагу, що компанія Liebherr не несе відповідальності за техніку, ремонт якої проводила стороння організація. У разі втручання не авторизованим сервісним центром в прилад, гарантія може бути втрачена.
Зберігайте чек та гарантійний талон протягом усього періоду експлуатації приладу.
Центр підтримки клієнтів
Наш Центр підтримки може надати консультацію, відповісти на питання щодо сервісного обслуговування і зареєструвати заявку на виклик майстра.
Контакти центру підтримки клієнтів:
info@liebherr.com.ua
Ви можете задати будь-яке питання, написавши на нашу пошту або скориставшись формою зворотного зв'язку нижче
0 (800) 404–888
Графік роботи Call-центру
Пн-Пт8:3021:00
Сб-Нд10:0017:00
service-img--4
Форма зворотного зв'язку
Напишіть нам, якщо у вас виникли питання
Перетягніть або завантажте файл
Можна прикріпити документ або картинку до 5 МБ
Цей сайт захищений reCAPTCHA, застосовуються умови надання послуг та політика конфіденційності від Google.
Авторизовані сервісні центри
Центр підтримки клієнтів: 0 (800) 404–888
Для початку виберіть місто
Популярні запити

Сумісна співпраця

Ми пропонуємо якісне обладнання, високий сервіс, гнучку систему кредитування, знижки та бонуси